اخبار روزفناوری

اورک ها باید بمیرند! بازی جدید معرفی شد، در اوایل 2025 منتشر شد

اورک ها باید بمیرند! بازی جدید معرفی شد، در اوایل 2025 منتشر شد

Robot Entertainment، توسعه دهندگان Orcs Must Die اعلام کرده است. یک بازی جدید برای فرنچایز آخرین بازی Orcs Must Die نام دارد! Deathtrap برای اولین بار دارای حالت بازی چند نفره خواهد بود. برای کسانی که در Gamescom شرکت می‌کنند، این اولین باری است که مردم می‌توانند تجربه عملی با بازی جدید داشته باشند و بازخورد خود را برای توسعه‌دهندگان در مورد بازی خود ارائه کنند.

برای کسانی که به Gamescom نمی‌روند، باید تا سال 2025 منتظر بمانند تا این بازی جدید Orcs Must Die را دریافت کنند. در اوایل سال 2025 برای Xbox Series X|S، Steam و فروشگاه Epic Games عرضه خواهد شد.

این بازی Mages جنگ را با سلاح‌ها، توانایی‌ها، تله‌ها و شخصیت‌های منحصربه‌فرد دارد که همه آنها را دوست‌داشتنی (یا منفور) می‌کند. هر قهرمان در Orcs Must Die! Deathtrap سبک بازی خود را دارد تا اطمینان حاصل کند که چیزی برای لذت بردن همه وجود دارد. این بدان معنی است که آنها می توانند به تنهایی خوب کار کنند یا از طریق حالت بازی چند نفره در یک تیم هم افزایی داشته باشند.

چه کسی هستید که دوست دارید بازی را به تنهایی انجام دهید یا می‌خواهید با دوستانتان گروه شوید، اکنون می‌توانید این کار را در حالت بازی چند نفره با حداکثر چهار بازیکن انجام دهید. افزودن بازیکنان بیشتر با چالش‌ها و جوایز منحصربه‌فرد همراه است تا به شما کمک کند تا در طول بازی به عنوان یک تیم پیشرفت کنید.

برای تازه نگه داشتن بازی و قابلیت پخش مجدد، هیچ گاه هیچ دو اجرا شبیه هم نخواهند بود. هر اجرا جدید شما را در مقابل جانوران و دشمنان جدید با علاقه‌مندان و دباف‌های تصادفی قرار می‌دهد که می‌توانند روی هم قرار بگیرند. این دباف ها می توانند بر سلاح ها، توانایی ها، آمار و سطوح کلی قهرمان شما تأثیر بگذارند. هرچه دباف ها و هواداران دشمن بیشتری را انتخاب کنید، زمانی که فکر می کنید تقریباً موفق شده اید، باس فایت در پایان پیچیده تر خواهد شد.

این بازی با تیراندازی سوم شخص و نبردهای غوغا ارائه می‌شود که آن را به تجربه‌ای شدید تبدیل می‌کند، اما وقتی در نبرد موفق باشید احساس پیروزی می‌کنید. در کنار مبارزه، تعاملات گیج کننده مبتنی بر فیزیک وجود دارد که می توانید با دشمنان داشته باشید و جلوه های خنده دار ragdoll که می تواند دشمنان شما را در هوا به لرزه درآورد. می‌توانید پرده نمایش رسمی در بالا را تماشا کنید و ببینید آیا شایسته نمایش است یا خیر در لیست آرزوهای Steam خود قرار دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا